3 dagar:))

0kommentarer

hej hej ! var en stund sen nu.

men i tisdags så gjorde jag :

eller jag var ledig den dagen eftersom att det var 1 maj:))

och då var jag med en kompis sen åkte jag på kanot vid 6  tiden.
och sen kom jag hem och då duschade jag och sen gick jag till andrea :)
vi var till typ lite över 9 .

sen gick jag in och satte mig vid tv och sen borstade jag tänderna och sånt sen så tittade jag på  Big Brother till kl 11.

ons:

gick i skolan igen och efter skolan var jag med linnea, wilma och cornelia:))
sen vid fyra tiden åkte jag hem. för att jag skulle byta om till fotbollen.
sen duschade jag och gick till andrea och Big Brother.


idag:


varit med alma hela eftermiddagen så knäppte vi 507 kort på olika saker:))
 kommer bilder sen:))

sen drog jag iväg på kanot igen vid sex tiden :)))

och sen åt jag mat direkt så han inte duscha. och sen blev det duschen.

                                                                                                                                               



ojustia i tis så på kanoten asså. då rammlade Rasmus heter han och alltid den första som rammlar i på den nya sesången får bjuda på tårta och då blev  det han.

men vi fick den inte i dag för alla var borta förutom 4 av 7 :))

så det blir på tis istället om det blir träning då :))


och i helgen har jag årets första serie match mot ggik 11 manna :S och vi har inte tränat på det så är lite skraj.....



ska fixa väskan tills gympan i mon så herrå :))




Kommentera

Publiceras ej