Dagarna kommer och dagarna går.

0kommentarer

hej!!

tänkte skriva om i går och lite om i dag var jag har gjort:))

iallafall i går var jag på bal i sandviken och tittade på malin.
hon var jätte fin.
(kommer en bild lite längre ner)

och sen när jag kom hem bakade jag cupcakes<3 dom var jätte goda.

och sen hade jag lördagsmys med familjen bara:))

och i dag så spelade jag fotbollsmatch. och vi spelade 11 manna.
första perioden så blev det 0-0
andra 2-1 till sätra.och dom gjorde sitt sista avgörande mål när det var 4 minuter kvar av matchen....
men vi spelade jävligt bra:))

sen åkte jag och mamma till valbo och kollade på litee kläder som man kan tänka sig att ha på skolavslutningen.
hittade nget men ska försöka någon annanstans sen.

sen åkte vi hem och jag bytteom och drog i väg på kanotträning på en gång.
gick jätte bra där också:))

och nu ska jag säkert ut och knäppa lite kort kanske:))

ha en bra lördag så ses vi i mon tror jag om inget krockar i hop sig.




världens bästa fotbollslag<3


sån där gardin har man fått nu då:))


P.S detta är mitt rum jag har gjort :))

Kommentera

Publiceras ej