Le mot dom som vill krossa dig, för det krossar som för att se dig att le.

0kommentarer

Goood Mooorning:)

vaknade halv nio i dag och somnade vid kanske 1 eller 2. Så är jätte trött......


i går var jag in till valbo först och köpte kostym till pär. och sen letade jag efter ett par skor men vi han inte göra det så länge.... så då blev det inga skor för det fanns bara från 36 och uppåt...
och jag har 33 34 35.......

sen åkte vi hem och åt lite och fick lite besök. och sen drog vi in till gävle igen för att kolla på  "lite" bilar..
också följde Cornelia med.

och i dag ska jag nog inte göra något speciellt tror jag....
kanske ringa till nån att vara med men vem???

aja blev inte så lång inlägg i dag men det får duga:))

kommer vell tillbaka i kväll tror jag vell om inget annat avbryter så jag inte kan men vi får se :))


Kommentera

Publiceras ej