Life is too important to be taken seriously.

0kommentarer

hej hej:))

glömde blogga och han inte :( :)

öö i går så var jag med Alma och Ofelia och vi pysslade lite hemma hos mig.
sen åkte vi till bowling hallen och bowlade lite.
gick bra för mig fast jag vann inte riktigt...
jag gjorde typ 4 strake men gick inte ändå fast dom andra fick typ 1 eller 2 bara.........
ehh......

jaa i dag har man spelat innebandy dm. fast semifinal. fast vi gick inte till final men vi kämpade bra.
men vi kunde ha gett mera tycker jag....
sen gick jag till min moster när jag hade slutat skolan. eller en av alla mina mostrar.
och där var min andra moster som skulle färga håret och jag skulle få skjus hem av henne så då gick jag dit.
och när jag kom hem fikade jag och sen satte jag mig vid datorn.
sen har jag inte gjort så mycket mest bara chillat på eftermiddan.

snart ska jag ta upp min tvätt och lägga in den. och sen vet jag inte.

i kväll ska jag titta på hockey tror jag och käka lite tacos<3

i helgen ska jag nog inte göra något speciellt jo kanske åka en sväng till valbo i mon.
köpa nya skor kanske som är lite lägre.
också måste man ha något till skolavslutningen och till pärs student. '
det bästa med att pär ska ta studenten är nog festen och får vara ledig i från skolan eftersom man ska in till gävle och möta honnom när det speciella händer.


tänkte kanske knäppa lite kort kanske men då måste jag upptatera på mammas och pappas dator för att min dator har inget smkort grej fast den har allt annat förutom det.
men ska köpa någon slags dosa som man kan sätta in i datorn så man kan lägga in bilder i datorn.

tänkte dra nu men vi hörs.





Kommentera

Publiceras ej