man måste dö några gånger innan man kan leva.

0kommentarer

haloj!

var en stund sen nu men har inte haft tid att upptatera.
sånt som kan hända.

men iallafall så på onsdagen så redovisa vi våran prao som vi hade på tisdagen. och då fick vi ett stort papper som man kan skriva på och redovisa. men iallafall så sa våran lärare att jag gjorde bäst redovisning.
jag är ganska stolt över mig själv. för jag läste inte av papperet och jag fick med alla pungterna ändå så stolt.

men sen efter lunch så spelade vi fotboll i två timmar vi hade fritt. asså på konstgräsplan. och då fick man välja spela brännboll eller fotboll och vi valde fotboll men vi spelade inte match för typ ingen tjej ville för utom typ 3 stycken men de hade varit roligt med match.
men vi körde guld och silver och sånt ist.
men sen på kvällen kom 8 stycken tjejer tror jag det var och sov över hos mig i husvagnen och hade lite mys.
vi var ute på kvällen till iallafall över 11,.
och vi satt i husvagnen sen och ahde jätte mysigt.
och efter en stund blev astrid trött och gick och la sig i hennes säng som hon sov i.
fast hon var inte så mycket i den sängen för först rammlade hon ner i sömnen sen gick hon jätte mycket i sömnen så jag och amanda och cornelia och wilm,a hjälpte astrid hela tiden försökte få na ligga kvar i sängen och vi höll på att vara nån som höll koll på henne i tre timmar typ.
så vi var vaken till halv 5 kanske eller 4 tiden på natten.
vi vågade inte sova så mycket.
men när vi skulle sova då vaknade astrid och då så hittade hon hennes mobil och satt sig på golvet och sjöng till en låt och satt och lyssnade på .
och aa sen gick hon upp i sängen igen och la sig och sjöng och sen somnade hon och rammlade ner igen. och då sa amanda

- Men astrid gå och lägg dig!

sen vaknade vi vid 11 för min telefon ringde.
och då efter en halv timme gick vi in och åt frulle.
sen åkte några hem och vid halv 2 kanske då var det bara en kvar och det var amanda och hon hade ingen sjus hem så hon var kvar till typ 4 tiden.

sen drog jag till jonna och där var alma också så vi va en stund sen drog jag på 18 års kalas hos lisa.
sen åkte vi hem typ 11 och när vi kom hem så chillade jag framför tv bara.

och i dag så ska jag åka och titta på bal som Malin har.
så då ska vi titta lite.

sen vet jag inge speciellt ci ska göra men kommer kanske sen lite vad jag har gjort under dagen lite senare.

ha det bra:))



när vi var och shoppade vi valbo jag och mina tjejer<3





Kommentera

Publiceras ej