Man måste förlora för att se glädjen i att vinna.

0kommentarer

hej hej !

var några dagar sedan nu.

men i går var jag med i gävles vårrus.
gick jätte bra.
det var lite drygt med dom som gick hela tiden så kom man inte förbi.
så det tog lite tid men jag fick en okej tid ändå.
jag fick tiden 36 min ungefär tror jag att det var.
komm hem typ kl10 och sen bjöd pappa på tårta för att det var hans födelsedag i går.
han blev gammal igen 43år......

och i dag har det varit 28 grader. helt kokhett.
åt glass med mamma när jag kom hem och sen vilade jag i 20 min för jag mådde lite dåligt.
men helt okej nu igen.
sen drog vi på en cykel tur..
sen har jag bara chillat och ont för att man har träningsverk.

i mon ska det bli varmare ändå det ska bli finare väder så det blir nog kortbyxor till skolan i mon....
annars får det bli legings och shorts.

kommer med några bilder nu.
hare bra:)



gänget och jag sitter på stolen närmast med solbrillor om ni inte ser.


mitt nummer min medalj.



pappas tårta han bjöd på när man kom hem.


Kommentera

Publiceras ej