tar dagen som den kommer !!

0kommentarer

hej hej !!

i dag är jag jätte taggad eftersom att det är så fint väder i dag och det har varit rengnigt och till och med kom lite snö men det är borta nu. det ovädret i två dagar!!

jaa i dag ska man vell vara med någon antar jag annars blir det vell chill.
men i kväll ska jag till Elin och bli bjuden på middag. Jag och några tjejer:))
kommer vell med lite bilder från kvällen sen då :))

just nu sitter jag i sängen och lyssnar på musik med datorn i knä.

Gud vad jag blev sugen på att rita. det var aplängesen jag ritade:))


ska snart äta frukost hoppas jag:))


justia jag ska kanske bowla om jag hittar någon/några att bowla med för att dom invigde den nya bowling hallen i går för dom som har gjort den och i dag är det för alla:))'


har inte så mycket mer nu men kommer kanske göra inlägg under dagen eller i kväll. eller så ses vi i mon. men kommer nog i kväll :))




haha vilken gammal bild:))

Kommentera

Publiceras ej