Alma ska sova i....................

0kommentarer

Hej hej nu är jag med alma blev lite sent inlägg i dag eller i kväll....

idag har vi varit på teater med klassen den var bra . almas klass var också där det var bra för vi skulle va i dag<333

när vi kom hem så gjorde vi/jag en meny med förrätt huvudrätt efterrätt!!

vi åt i en timme och en kvart vi blev super mätta=)

sen var vi på golfbanan och slog lite sen putta kulkul

när vi kom hem så hoppade vi stuttsmatta och då kom alma på att vi skulle dansa till en låt på stuttsmattan då satt vi i bilöen och rockade med massa låtar vi lyssnade vilken man kunde ta och då kom det en saab till oss det var almas mamma så då åkte vi på footboll<333
  
sen kom vi hem drykt 9 då hoppade vi igen sen åt vi grillat..

nu har vi suttit vid datorn sen vi åt och nu ska vi hitta på något annant så jag kan  inte skriva något mer.:(

men denna dagen har varit en perfekt dag  jusstia i skolan i dag städade vi. vi krattade upp löv i en hög sen hoppade vi i den fasst inte htoo-htoo han satt i en skortsärra(stavning) och filip körde den sen släppte filip i backen ner till löv högen så htoo-htoo flög i högen med nästan skottkärran över sig men det
var kul och då sa anders skynda det är 15 sekunder kvar vi skyndade oss så jag tog den andra skottkärran så när dom tog upp allt löv slängde dom allt på mig så jag fick löv i håret och i munnen + ansicktet.

nu ska jag gå men ni får ha det så bra på sista april i mon herrå!!
 alma ska sova här i natt <33 nu blir det herrå!!!!
herrå
                                                  //kristin<3

Kommentera

Publiceras ej