gick bra men ont i ......

0kommentarer

hej hej i dag har jag varit lite med alma sen på footboll :-)

men efter träningen så körde jag alma elin och astrid machawa (stavning) kuligt men när jag stog i mål så sköt elin ett skott på mitt lillfinger så nu är den jätte blå på knogen!!

nu ska man snart sova är ganska trött efter denna dag!!

värdens jobbigaste dag i skolan vi skulle väja 4 stycken i klassen som vi hälst ville gå med på petre vi lärde ta 2 tjejer 2killar!!

jag tänker inte berätta vilka jag tog :-) vill inte göra någon annan ledsen vi ska nämligen splitras när vi kommer till petre!!

men jag hoppas att jag får gå med en bra klass!!

nu ska jag ner och borta tänderna joo föresten det gick super bra på lillåstjärnorna vi kom..................................2a jag och jonna tog ett påsk ägg med godis det ska jag äta när vi är på väg till farmor på måndag eller så börjar jag i mon redan:-)

hej då måste gå är såå trött :O

 gammal bild men det får duga <3                                                                                                                   

åå nu har det gått en säkring på mitt rum ska ropa på pappa nu !!

Kommentera

Publiceras ej