hej hej fin va??

0kommentarer

hej hej mina blogg läsare nu har jag fått en ny disain (stavning) hoppas att ni tycker om den <3

nu lärde jag gå upp tidigt för att jag skulle kunna skriva <3

i dag ska jag bara skriva vad jag ska ha på mig orkar inte knäppa kort<3
                                                                                                                                                                       
            DAGENS OUTFIT!!

vi ska ha oömma kläder för att vi ska måla en tavla!!

det blir.......ett par jeans,och en randig långärma när jag ska måla!!

sen ska jag cykla till alma vi ska va idag sen ska jag till folketshus igen för att ha en genomgång innan vi ska ha konsären den börjar halv 7!!

och på kånsären ska jag ha mina kinos och en blå vit randig tröjja!!

                                                                                                                                                                        

nu måste jag ¨gå hej då mina små<3







                                                   //KRISTIN =)

Kommentera

Publiceras ej