jaa vi kom till.................!!

0kommentarer

hej hej nu är jag jätte glad jaa vi kom till semifinal så vi ska spela i dag:-)

men i går var jag och spelade matchER jag spelade 4 matcher i går först spelade jag med mitt riktiga lag sen med 00-01 dom mindre behövde hjälp fast dom spelar i 99 serien och i mitt riktiga lag spelar i 98 serien men iallafall sen efter deras match så skulle jag spela igen med dom  gick ganska bra men efter dersas match var det bara en match i mellan så mitt och bellis lag hade samling när vi spelade men vi han fast dom gick på promenad när vi kom sen spelade jag och bellis med vårat riktiga lag sen igen och vi spelade mot ggik det gick super bra 1-6 till dom men det gick så bra för att vi gjorde ett mål och det målet gjorde så att  vi kom till semifinalen som vi ska spela i dag :-)

sen var det bara att skynda sig för att man skulle på kalas hos jonna .s

det var skojsigt och linnea höll ett tal som jag aldrig kommer glömma

på kalaset var det en hårfrisörska som fixade fina frisyrer på oss med massa tångar

och lärde hon oss att sminka snyggt så nu vet jag hur man sminkar folk och lilla mig

frisyren är bra i dag igen har inte gått bort :-)

nu ska jag dra man ni får veta hur det gick sen i matchen om vi kom till final eller inte!!

men jag hoppas att vi ses snart igen kramiz <3

Kommentera

Publiceras ej