norge<33333333

1kommentarer

hej hej alla mina blogg läsare snart ska vi starta motorn<3

länktar sååå mycket efter farmor<3

jag ska ha med mig min dator vill så klart blogga lite<3

men vi får se om jag kan blogga uppe i norge annars får jag låna vigdis dator<3

jaa i går va jag på bio 3D så coolt filmen RIO den var ganska bra!!

 bion så gick vi på en resturang så fick man någon kånstig hatt på sig ni kommer sägert se på facebook och ni som inte har facebook kan få se på bloggen sen när jag kommer hem igen<3

efter moa ska jö med till norge det kommer bli kuligt hon har varit med en gång innan oxså<3

nu har man köpt påskgodis<3 såå gott<3333333

nu måste jag fixa massa precenter sen åka iväg<3


hopppas att vi ses snart igen kanske när vi kommer upp men då får ni vänta i 9 eller 10 timmar för att det tar att åka bil i 8 timmar sen ska vi till moas morbror och äta men han jobbar så vi ska äta på hotellet han jobbar i köket<3

sen ska man göra lite saker när man kommer upp men vi kanske ses i mon<3

herrå mina små<33

1 kommentarer

linnea kling xD

25 Apr 2011 17:00

det är väll ingen som läser din blogg??

Kommentera

Publiceras ej