trött?

0kommentarer

hej hej gud så trött jag är det är helt sjukt :O

och jag kan inte somna om heller:-(

nog om det!!

hej hej nu sitter jag här och funderar vad jag ska göra i dag hmm...

kanske va lite med moa eller andrea eller någon....

i går va jag med wilöma vi planerade vårat pjamas party!!

det gick bra sen pysslade vi jag gjorde en fin godis skål fast lite liten oxså ..


nu ska jag berätta hur man gör.....

 1.tar en vanlig glasburk

 2.tar en servätt

 3.tar fram dekopach lim

 4.tar av 2lagen ifrån servätten så det blir bara mönstret kvar

 5.tar på lite dekopach lim på burken

 6.lägger särvätten på limmet

 7.gör så runt hela burken

 8.när du har gjort runt så tar du dekopach lim på servätten när den sitter på

 9.låt den torka

 10.ta på dekopach lim igen

 11.låt det torka

 12. KLAR

sen kan man ta i ett ljus så det lyser det kan vara en ljuslykta oxså..

 utan ljus...

 med ljus...

fast den ska jag lägga godis i haha....

i mon ska jag på bio med mormor och roger har bjudit mig och bellis på bio för vi har fyllt år jöö så det blir våran present vi ska se rio i 3d.... häftigt och roligt..

sen efter bion ska vi på middag det ska bli gått vi ska på en resturang asså..

sen efter det ska man hem..

ska typ nästan sova då ska till norge=farmor. på måndag kommer inte bli långtråkigt i bilen i 8 timmar för att moa kolvereid ska jö med oxså kanske det blir vi ska vara borta i en vecka..

sen kommer vi hem på söndagen då får man vara hemma en dag på påsklovet iallafall..

när vi är i norge så är det påskafton och allt men jag ska oxså gå påsk kärring <3

pappa ska sjusa mig till personer då kommer jag glad påsk och kanske moa då funderar dom två svenska ungar??

dom säger :god påsk

tror jag iallafall <3

nu ska jag ner och fixa frukost.....


herrå <3


                                        //kristin rövik<3



Kommentera

Publiceras ej