ojojoj :-S

0kommentarer

hejsan hejsan!!

Igår va jag med alma och så sov jag där.

Men i natt ska hon sova här.

Idag har vi varit hundvakt åt Tingeling medans Elin hade en ridlektion.

Och efter det fick vi en glass av elin för jag och Alma är dom bästa hundvaktarna som finns.

Efter det så drog vi till Alma och där ritade vi och spelade plump med Danne och Felicia.

Sen gav vi oss mot Hanssons konditori men Danne och Felicia.

När vi kom hem så tittade vi på film och sen ringde det på dörren och då var det pappan min.

PAPPA: Det är jö kanot träning.

JAG: ojojoj

Så åkte vi dit sen efter det så åkte jag tillbaka till Alma och då tittade vi klart på filmen.

Sen åkte vi hit och fick lite mat i magen och nu ska Alma sova här också.

Imon är det uppstignng klockan halv 9 för att kl halv tio kommer Almas mamma och hämmtar oss för vi ska träna i aourstep (stavning?) 10-12.

Sen kl:16.00 börjar skolan det är det som är :-S men jag tror att det kommer bli bra på p3.


Nu ska vi göra något så vi ses kanske i mon efter skolan.

har e gott <3


 Tingeling sötizzz

Kommentera

Publiceras ej