grönan i mon då B)

0kommentarer

hellå!!

Nu var det längesen ja som sakt ska jag till grönan i mon då och vi ska åka dit med ovako.

Vi ska vara där i 7 timmar vi kommer säkert ha superkul.

Ja om man ska upp kl 7 i morron så ska man sova snart.

I förgår så badade jag i polen då var det 26 grader i poolen och i går var det 23 grader och i dag var det 22grader så vi har väll ganska skönt nu nr dethar varit varmt om dagarna.

I gårr var jag med Cornelia typ hela dagen det var väll roligt vi badade och solade hela dagen.

Jag tänkte göra om min blog snart har haft det här ganska länge nu börjar att tröttna på det.

I morron ska jag gå med Amanda och Linnea på grönan vi ska åka alla karusseller men inte nbäbis karusellerna vi ska tillomed förköka att komma in så vi kan åka kärleks svan eller vad det är....

hihi

Men nu ska jag göra lite saker sen ska jag lägga mig och sova men ni får ha det så  bra B)

hajhaj :P

Kommentera

Publiceras ej