.....................

0kommentarer

hejsan svejsan ja nu har jag kommit hem från alma jag då.
har varit med henne i dag och vi har varit hos mig asså efter matchen var vi hos mig sen åkte vi till henne jag har fixat en blogg till henne www.svenssonalma.blogg.se  hoppas att det kommer gå bra med den:)

ja i mon så ska man va med alma igen då. och vi ska först va hos mig till lite vid lunch för vi ska äta lunch här hos mig sen drar vi till henne ...... och ger angnes lite sälskap asså katten.....

sen så har jag inte något mer planerat jo jag ska kanske komma och titta på träningen (förkyld).

ja i dag efter matchen drog vi till max och där fanns det en hoppborg som jag och alma hoppade i och vi åkte lite ruchekana (stavning?) också så klart.....

så köpte vi glass till efterrätt....

nu tänkte jag lägga upp lite bilder men vi ses i mon....

herrå//krillan<3



en sånnnn skulle jag vilja ha



 skulle inte kunna klara mig utan dig <33


 innebandy boll? yes!!!!!!



 fotboll? yes!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej