SKÖNA SOMMAR LOV B-)

0kommentarer

hej hej det var länge sedan=)

nu har jag haft sommarlov i några dagar!!

men i dag så har vi fixa klart det sissta polen kan man bada i nu :)

men när vi hade skolavslutning så var det lite sorligt fast jag grinade inte men det käns konstigt att inte man kommer gå med vissa eftersom man ska splitas.

men i kyrkan så sjöng jag,amanda och linnèa "jag vill vara din lilla kirsi" vi la in våra fröknar istället för margareta.

men i mon vet jag inte riktigt vad jag ska göra jag vet bara att emil,erik och moa kommer och badar.

i dag så åskade det och blixtarade jätte mycket det var lite otäckt när det inte rengnade och åska och blixta hela tiden sen började det att rengna så mycket så det blev blött på nästab hela altanen bara för det så satt vi ute och åt skälv klart böjar det då=P

men vi har varit på fika hos fam:kolvereid för per fyller 43år grattiz! och då sprang vi i vatten spridaren mamma har kort på telefon som hon kan lägga in på datorn så får ni se.

gud det är så häligt att ha sommar lov nu det är helt fantastiskt<3

men nu ska jag gå och äta lite godis herrå<3

 har varit på bal också




 
Calle och Elna<3


och maddes men jag har inga bilder på datorn på henne

och då var man på calles student och maddes student<3

Kommentera

Publiceras ej