trökigt att vara..........

0kommentarer

hej jag kan inte vara med på sissta matchen för sommar lov för fotbollen för att jag har/ haft ögoninflamation så jag kan bara titta på matchen så jag ska åka med alma in istället och hejja<33

men i dag har jag varit med alma som ni kanske ser på bilderna här nedanför.....

i mon är det bara matchen som är på shemat ...........

men i dag sov jag till klockan 8 så gick jag ner deräckt och tittade på emil i lönneberga
och så somnade jag om jag somnade typ halv 9 så sov jag till halv 11 så man sov till halv 11 då

sen smsade alma då kom hon vid typ halv 1 så då spelade vi kort och lysnade på musik och knäppte lite kort sen tittade vi på pippi långstrump sen åkte vi till alma så spelade vi king sen så skulle hon till sin mormor en snabbis och sen skulle hon handla så jag åkte hem vi tog sellis till trafik lyserna där skulle hon svänga men jag fortsatte raktfram.

nu ska jag ner och mysa med familjen men jag lägger nog in lite foton i mon på matchen och lite andra bilder eller så blir det någon annan dag <3

nu drar jag herrå


 jag bjuder på en bild på snygga mig

Kommentera

Publiceras ej