fiske tävling hos mormor och roger :D

0kommentarer

hej hej alla ni söta<3

hur mår ni? jag mår iallafall bra!!

men i dag har jag............................." som det står på rubriken"

det gick inte så bra det var bara pappa som fick en fisk av alla 11 st!!

men alla barn fick pris endå +elna elin och vinnaren pappa!!

ja nu ska man äta tacos som står på menyn!!

gott gott!!

i dag ska man göra en  milk shake till efterett!!

det blir super!!

men det som jag fick i pris var en mysig filt som var jätte fin och en cool kopp och massa blyertspennor och ett ljus fat som var format som en blomma med ett fat och jag valde imellan grönt eller blått och jag valde så klart GRÖN !!

men nu ska jag snart äta !!

i går kunde jag inte titta på 101 sett att åka ut ur en gameshow så nu tittar jag på reprisen!!

nu kan jag inte skriva något mer :-(

men hoppas att vi ses snart igen sötisar!!

    KRAM<3

Kommentera

Publiceras ej