förlåt att jag inte har skrivit på länge har haft mycket att göra:'(

0kommentarer

hej hej förlåt att jag inte har skrivit på länge jag har haft mycket att göra!!

men nu har jag tid att skriva ett stort inlägg :-)

men ni ska skälvklart få veta vad jag har gjort i veckan :-)

måndag: skolan kom hem kvart i tio i 3 sen skulle jag på innebandy träning fast jag fick inte vara med på träningen förkyld och hostig men jag var där och tittade, sen jag linnèa och jonna var kvar och dom ducha jag väntade på dom sen väntade vi på mamma medans körde vi köragöma en gång det var kul för vi sprang runt i hela hoforshallen jag och jonna , sen åkte vi hem det var måndagen det var helt okej!!

tisdag:skolan kom hem 3 ,fikade sen gjorde läxan engelsan och matten, sen var jag med en kompis och fipplade  sen på kvällen åt jag glass som kvälls fika gott gott justia jag var hemma själv i 2 timmar för mamma var på sykurs pappa var på kanot möte .jag gjorde inte så mycket med dagen gick snapt!!

onsdag:skolan till 1 kom hem kl tjugo över typ, gjorde en milk shake sen ringde jag moa då kom emil och moa då fikade vi och så sen ville emil spela wii då gjorde vi det sen gick dom hem då plockade jag ur diskmaskinen sen kom mamma och pappa hem, sen åt vi mat sen var det att göra engelskan och titta på tv sen sova!!

torstag som är i dag: skolan kom hem 3 typ sen fika med pappa sen bara hämta wilma för vi ska åka på kyrkis idag på kyrkis gjorde vi kakfat två våning jag kan lägga ut ett foto på den sen , kom hem slå på datorn sen blogga lite och så och nu ropar dom att det är mat men sen ska man titta på sveriges värsta bilförare!!

men många kramizar från mig <3

Kommentera

Publiceras ej