i morgon:S

0kommentarer

hej hej!! gud i morgon är det uttagning till lillåstjärnorna:S

men jag hoppas att det går bra!!

jag ska vara med jonna holmqvist/ björkan:) hihi!!

nu tittar jag på ullared och 112poliser!!

men i dag har jag varit på innebandy träning!!kul kul!!

på träningen hade vi jobbig hinnder bana!!

nu har jag bakat det blev kladd kaka muffins eller vad det heter !!

ja men i går han jag inte skriva för jag var på...............................................!!

SÖNDAG:vaknade,åt frukost,åkte till sammling,på match 1perioden 2-2, 2perioden3-3, 3perioden 6-4 tilö storvik för vi blev avslappnad och närvös, sen åkte jag med alma hem, vi bakade hos alma lika som jag bakade i dag,sen åkte vi på bio hur många lingon finns det  i värden, sen åt vi pizza efter bion.

det var allt :(

men vi ses kram!!

Kommentera

Publiceras ej