måndagen har redan gått bort!!

0kommentarer

nu är det kväll igen då!!

i dag har jag varit i skolan sen efter skolan var jag bara hemma och slappa!!

men sen typ kl 6 så frågade elin om jag ville komma till henne så då åkte jag dit!!

sen var tilde och liam där också !!

jag och tilde pysslade ett tag sen var det akut!!

vi hade inge fikla akut baka blev det då !!

det blev muffins det var jätte gott!!

nu ska man snart gå och sova!!

i mon ska jag träna med jonna.h till lillåstärnorna!!

det ska bli kul!!

vi hade en sak i vår dans som vi ångrade att vi inte ska ha med !!

det betyder en konstig grej så det ska inte vara med men vi håller fortfarande klurar hiur vi ska ha mitten delen av dansen!!

men nu måste jag gå och börjja blunda lite ska upp tidigt i mon!!

hoppas att vi ses snart igen!!

Kommentera

Publiceras ej