MYCKET ATT GÖRA!! OM JAG HAR TID!!

0kommentarer

hej hej !! som ni ser har jag haft mycket att göra så jag har inte kunnat bloggat:(

men nu ska ni få reda på vad jag har gjort!!

MÅNDAG:skola,matteläxan,innebandy träning!!

TISDAG:plugga för engelskan,skola,va med en kompis!!

ONSDAG:skola,vad med mamma på sim träning till halv 9!!

TORSDAG:skolan,gick på kyrkis och gjorde engelskaläxan igen!!

FREDAG:skolan,innebandyträning,slalombacken med beckströms!!

det har varit en bra skolvecka!!

i dag ska jag kanske va med nån kompis!!

jag vet inte riktigt vad jag ska göra men det kan jag skriva i kväll vad jag har gjort!!

OM JAG HAR TID:-)

nu hade inte jag något mer att berätta men jag hoppas att vi ses i kväll!!

MÅNGHA KRAMAR FRÅN kristin!!

                                          puss och kram!!

Kommentera

Publiceras ej