precenter och fjäten kort:-)

1kommentarer

 snyggingen kristin!!snyggingen amanda ;P snyggingen amanda!! mamma åkte in i vallen då skulle jag stanna men då åkte jag också in i vallen!!
 jag och amanda åker lift!!hoppbacken:-) amanda!! jag hade hoppat fast pappa knäpte lite sent!amanda och jag hade en bar!! jag och amanda hade en is bar!!jag var trött i benen när vi skulle till bilen!! blev lite trött när vi skulle till bilen!nya skidorna :) mina nya slalom skidor!!      
                                                                           
jag fick också ett par helsvartaett par taits(stavning) också fick jag ett par hel svarta också!!                                                     lite bellanmål innan vi åkte till fjäten!!

det var dom bilderna men i dag har jag tränat med jonna till "lillåstjärnorna"vi har hittat på dansen du den är skit bra!! i dag har jag varit på sång också det var skoj skoj!! men annars har jag gått i skolan som vanligt!! hade inget mer att berätta om:(
hoppas att vi ses  snart igen!!
puss och kram:*

1 kommentarer

Julia

17 Mar 2011 16:47

Men åhh! Jag vill åka slalom jag med!:)

Kommentera

Publiceras ej