shoppa med mamma och jonna.h

1kommentarer

hej hej !! i dag har jag varit och shoppat med mamma och jonna.h!!

det var kul jag köpte:chinos, två linnen,ett par converse svarta,mat på sibylla gott gott!!

i mon ska jag spela match mot storvik som jag har berättat!!

i mon efter matchen ska jag va med alma det ska bli kul vi ska vara hos henne!!

ni kan få se mina kläder och skor sen!!

vi bakade pizza jag och mamma då hade jag dom nya byxorna på mig och då hände en olycka jag spillde köttfärs på dom ::::nneejj!!

i dag efter vi hade varit och shoppa då gick vi på herrmatch sen var vi hemma hos jonna!!

när jag var där så spela vi lite innebandy det var kul vi lärde öva lite tills i mon jag sköt i krysset tre eller två gånger det var coolt!! jag vann mot jonna i straffar det blev 6-11 till mig!!

sen när jag skulle hem så fäktades vi med skohoar det var skojsigt!!

men nu ska jag titta färdigt på en film sen ska jag sova!!

ska ha samling kl 12 så jag måste vara pigg tills det och packa och allt så man orkar i mon ska man sova snart!!

men jag hade inget mer att berätta men hoppas att vi ses nsart igen!!

många goda kraMar från mig!!

                  puss och hejdå

1 kommentarer

jonna :)

20 Mar 2011 11:08

neheej du!



du satt den bara i krysstet en gång! :) och det vart faktiskt 11-8!! :) haha :)



bara så du vet! <3



ses sen! <3

Kommentera

Publiceras ej