toppen dag och framförallt kväll:-)

1kommentarer

YES!!

hej hej !!

nu har man titta på melodifestivalen!!

som ni säker vet redan så vann ERIC SAADE!!

men det var så roligt för att jag var hos cornelia och kolla med fanny larsson (gammla klasskompis) cornelia olsson!!

fanny hejade på danny!!

men jag och cornelia på eric!!

fanny ville inte lyssna på vem som van!!

så hon gick ut på bron!!

vi var hemma själv!!

jag och cornelia satt och höll tummarna!!

sen sa dom på tv:70 p går till mellodi nummer 1!!

cornelia bara skrek jaa!!

jag fattade ingenting jag satt så här:O

sen sa dom 112 p går till mellodi nummer 10!!

då hoppade jag och cornelia i soffan och skrek!!

sen retade vi fanny;P

jag tror hon blev lite sur!!

sen uppträdde jag med eric saades låt har den på mobilen !!

så vi hade en egen liten mello!!

det var kvällen men dagen har varit ganska rolig !!

har varit med 1 kompis och 1 kusin!!

nu ska jag gå och lägga mig!!

ska spela match i mon mot alba!!

dom vann vi mot sisst 1-2 till oss !!

jag tycker att det luktar lite vinnst!!

men vi får se!!

nu ska jag gå hoppas att vi ses snart igen!!

MÅNGA KRAMAR FRÅN kristin!!

               puss och kram!!

1 kommentarer

thereseofanni

13 Mar 2011 18:36

Kommentera

Publiceras ej