min första match med footboll <3

0kommentarer

hej hej nu har jag spelat match det var jätte kul resultatet blev 0-5 till dom men det var bra vi har jö många nybörjare<3

jag var nära på att göra det första målet av hela matchén men den blev lite sne nästan stolpe=) men det var kuligt iallafall <3

jag har inte bloggat på länge för jag har inte årkat och den här veckan har jag varit trött hela veckan värst i torsdag =i går<3

nu ska vi äta snart iallafall för vi kom inte hem föns 9 typ'

i mon ska jag och alma va sen ska vi sova hos någon det ska bli kul<3

ni som har bloggar vill bara säga det ni har super fina bloggar alle hoppa om ni har gjort en blogg eller något komentera järna adressen då så jag kan kika lite<3

innan matchen skrev alla "hofors brudar äger!" alla skrev det på höger hand!

men nu ska jag gå ska snart äta och smsa med alma lite mer tror jag för hon har inge internet men när vi börjar på p3 kommer jag  få en mentor som heter gunnel strid och en till men vet inte vem !!

men nu ska jag kika in på dom andras bloggar men ni får ha det så bra

Kommentera

Publiceras ej