nu är jag tillbaka<33333

0kommentarer

hej hej nu är jag tillbaka skönt!!

jag har haft en liten paus.......

har inte årkat!! nog om det för jag har massor att berätta vad jag har gjort i dag..............

ja i dag vaknade jag kl7 drykt åt frukost och så sen cyklade jag till skolan......

slutade kl1 åkte hem sen och cillade sen ringde jag amanda då åkte jag madde dennis/maddes kille och madde är min kusin och bellis vi åt glass vi hade kul och trevligt sen åkte vi på möte på p3 för att träffa våra lärare och klasser men vi fick inte det för värna är på grönalund...............

jag kommer ha Gunnel strid :O

och en som har fått barn eller en som kommer att få barn<333

och nu sitter jag och bara cillar men jag ska snart sova för jag vill att det ska bli torsdag för att vi ska tilll gävle med klassen på fengelmuseet sen mc´donals<3 och då kommer vi träffa julia jag ska ringa henne så kommer hon till mc´donals<3 

nu måste jag gå men jag skrev lite i allafall<33

hoppåas att vi ses snart igen hej då mina läsare<3

Kommentera

Publiceras ej