ojojojojjojojjojojojojojojojojoj fest i dag då.....

0kommentarer

hej hej i dag har vi haft (fest) här hemma hos mig släckten kom och åt också fick vi ansikts behandling? kan ej stava detta ord??? i går var jag hos ofelia sov där tills 2 sen åkte jag hem för jag fick hosta anfall :( det var jag och alma som sov där eller sen bara hon..... När jag vaknade i dag så gick jag ner åt frukost och gjorde lite mig i ordning sen åkte jag och mamma och handla sen kom min morbror elias när vi kom hem och sen drog jag på a lags match med alma,ofelia & astrid kul kul.........Det var innebandy match. Sen så kom Elin och en masör och sen kom resten av gänget så gick vi barn ut och körde lite king på gatan sen ick vi in och körde talang skit roligt....... Jag fick också ansikts behandling :D vi åt tacos hela gänget också........... Men nu så ska jag ta det lungt och ta medicin och mysa gött...... ha de bra tjo!!!

Kommentera

Publiceras ej