RÖNTKEN.....

1kommentarer

hej hej ajaj.... har i dag rammlat på cyken inte bra skrap sår över hela handen och knäskolen blod. fick rnka handen och knä för en stor krach. Det var inte meningen... Jonna cyklade brevid mig och sen så skule hon över vägen så hon kom framför mig och jag hann inte bromsa så jag åkte på jonnas bak ljul så jag ramlade men inte hon så då var det massa av menniskor runt mig det var jätte ledskigt när alla stog där. så jag missar fotbolls dm i mon i skolan:-( blev ingen innebandy i dag heller utan det blev röntken i stället.det stavas så om i undrar röntken konstigt...... sen drog jag och mamma till valbo så jag fick 2 nya långärmade tröjjor. orkar inte skrva mer skriver nu bara med vänster men ni får ha det så r herrå...

1 kommentarer

Wiilow [Foto Tankar Känslor]

28 Oct 2011 23:18

usch...men tur att det gick bra ändå...

Svar: Ja det var sönt att det inte var något mer än de :)
Kristin Rövik

Kommentera

Publiceras ej