förlåt inte mitt fel =(

1kommentarer

hej hej förlåt inte mitt fel. jag har inte hunnit blogga någon ting men jag ska börja nu igen ska skärpa mig nu. Har lite tips till er om ni vill titta på dom andra bloggarna som jag läser det är dom bästa bloggarna som finns :

jjjjjjosefinandersson.blogg.se

linneacolastkling.blogg.se

holmqvistjonna.blogg.se

svenssonalma.blogg.se
 
lisahjalsten.blogg.se

sofieiss.blogg.se

Läser många mer men årkar inte skriva alla också har jag och alma lärt elin. vi gjorde en blogg till henne också

nordstromeelin.blogg.se
                                                                                                                                                                                    
Ja i helgen har jag varit i furvik med dom bästa i världen <3 jonna holmqvist, Astrid Jacobsson,Elin Nordström, Alma Svensson & Moa kolvereid. Jag kommer att lägga ut bilder och lite annat sen.


Nu ska jag ta att äta lite frukost sen läxa har IUP dagar i dag och i morron. Ska fortsätta titta på dom andra blogarna sen ska jag nog gra läxan och när jag är fädig ska jag ringa Elin min moster.

Men jag kanske kommer skriva i kväll det får vi se annars blir det i morron lovar. Jag vet att morgon stavas morgon men jag skriver morron så ni inte tror att jag är dålig på att stava.

puss och kram <3

1 kommentarer

Julia

06 Sep 2011 20:01

Gå in på www.gmajs.blogg.se

Kommentera

Publiceras ej