VÄNTAR SÅ MYCKET!!

0kommentarer

hej jah är inte så dukitig att blogga för att jag inte har tid med skolan och innebandy fotboll och allt..... Men nu om en vecka ska min ziperall komma jah länktar så mycket.. Jah ha bestält en rosa vit randig skit fin... Idag har jah varit med elin nordström = www.nordstrommelin.blogg.se vi har kört fyrhjuling det var skit roligt också kunde an sitta två stycken på samma fast det är ganska liten. Också har vi spelat innebandy i garaget ??? stavning??? och pysslat aa vi har gjort mycket i dag. vi har haft jätte roligt. Det jag ska göra i helgen det är att åka på kanotläger och sova där , och nästa helg så ska jag på fotbollsövernattning i haif stugan. Och den dagen så kommer ziperallen <3 Nu ska jag hitta på något kanske rita och titta på film... men vi ses kanske i mon bitti annars blir det när jag har kommit hem och på måndag ska jag åka till valbo med moster elin. det ska bli mysigt eftersom man har studiedag <3 love it <3 ska lägga ut lite bilder sen i från lägret men vi ses när vi syns harre gott.

Kommentera

Publiceras ej