drar till moiz!!

0kommentarer

hej hej ska nu klä på mig lite kläder och sen dra till moa :))


vet inte riktigt vad vi ska göra med vi ska iallafall hämta Erik och Emil på dagis lite senare på eftermiddagen :))

vi tänkte gå och hämta dom :))



dagen outfit blir min pippi tröjja och antigen ljusa jeans till eller legins :)))


i kväll kommer mina  kusiner hit. och då ska vi äta tre rätters och tända våran lilla majkase sen ska vi gå ner på tretallar och skjuta lite raketer:))


                                                                                                                                                                        

i går var jag med astrid och vi spelade lite fotboll och tittade på fotboll och åkte och köpte glass:))

det var lite om gårdagen:)))






har inte tid att blogga mer nu för att moa väntar på mig men ní får ha det så bra så hörs vi lite senare:))



hare gött:))





Kommentera

Publiceras ej