gästbloggning!!

0kommentarer

Hejhej det är amanda henriksen som gästbloggar idag ! :))

jag är Kristins kusin för min mamma och hennes mamma är syskon :))
Jag är som sakt med Kristin nu <3 vi har varit och badat tillsammans och då var Cornelia Olsson också med det var jätte roligt!! Sen efter så fortsatte jag och kristin att va , då tog vi lite bullar och coca cola :)) Och nu har vi hoppat lite studsmatta då fejlade kristin lite men det har jag inte sagt :P Aja sen drog vi ut på en tur med cykeln med vagn bakom super kul fast tungt och läskigt :))


Nu tänkte jag berätta lite om mig själv :))
*Jag håller på med 3 olika sporter jag Rider , Paddlar kanot och spelar hockey med grabbarna
*jag älskar alla djur utom ormar och krockodiler och sånna som dödar folk
*jag har en superstor släkt
*jag är blond och har aldrig färgat håret
*jag är 12 år fyller 13 i sommar :))
*Min favoritmat är pommes till stekt korv :P
*jag har 4 syrror , jag är näst yngst
* jag går i 6:an just nu
 
nu ska jag inte berätta något mer om mig själv för Kristin orkar inte vänta något mer :P

Aja hejdå alla ! <3  <-- Jag

Kommentera

Publiceras ej