HELGEN HAR SETT UT SÅ HÄR............

0kommentarer

hej hej !!



i helgen har jag varit med Jonna och Alma var med i dag.


i går: va bara jag och Jonna och jag sov hos henne. Först åktre vi ion till gävle för att fira brynäs. och sen när vi kom hem åkte hennes pappa och lille bror till någon kompis och åt och jonnas mamma var i göteborg så då var vi hemma själva hela kvällen . så då cyklade vi upp till coop och köpte en pizza som man värmer bara i ungnen. också köpte vi lite godis till efter maten. sen så åt vi och tände ljus och så.  så hade vi mys. vi tittade på film och spelade monopol med kreditkort. sen somnade vi typ vid 2. och jag fick ha katten vid huvudet. eftersom jag är lite rädd för katter så var det lite obehagligt men han skulle ligga där. så var det bara . så ¨då fick han det.


sen vaknade Jonna vid typ tio i elva och så skulle hon väcka mig så då kastade hon en kulle på mig. den är avlång och lite hård så den landade på mitt ben och stutsade upp på min kind. men jag vaknade inte . jag vaknade efter en liten stund.

sen så åt vi frukost och lyssnade på musik när vi fixade oss. sen var det att hoppa på cykeln och cykla till stålringen och titta på fotboll. och då mötte vi alma på vägen.

sen så stack vi hem till jonna och käkade räster i från i går. och sen lirade vi lite fotboll . sen gick vi in och tittade på film och den heter flickan. den var jätte bra . lite sorlig.  sen så åkte alma hem och då gick jag och jonna och hennes lillebror jesper ut och körde guld och silver. och vi körde kanske 15 gånger och jag vann 13 jag vann alla förutom 2 iallafall. sen så stack jag hem. och nu sitter jag här.


så har ungefär min helg sett ut det har varit toppen :))


har inte så mycket mer just nu för jag måste göra lite läxor.


hare bra!!



 hehe jag i turkland :))


Kommentera

Publiceras ej