hipp hipp hura hura hura huraaa.........

1kommentarer

hej!
tänkte bara berätta att nu har jag bloggat i ett år och tre månader och sex dagar.
eller fyra månader.... kan inte räkna :))
 vet inte vilken jag ska välja...

mitt första inlägg var den 22/1-2011  hade en paus på denna blogg förut för jag tästade bloggplatsen.se
men den bloggen var inte lika bra som den här är.

jag tycker att jag har fått bra statistik på siståne. men man kan alltid öka.

tänkte ha en frågestund på bloggen lite senare. och om ni kommenterar eran blogg om ni har en.

fortsätt gärna att följa mig och mitt liv:))

                                                                                                                                                                                 

har knäppt lite bilder nu på morgonen och ska lägga upp dom på datorn när jag vet hur man gör för att jag knäppte med min mobil:))


i dag tror jag att jag ska till hoforshallen och titta på orken.

altså massa handbollsmatcher. kanske bada också får se hur det blir med det.

ska nu ner och äta frukost snart och sen blir det nog att städa mittg rum lite :))

hare gött så hörs vi :))






tuffingen hoppar i från taket ;))

1 kommentarer

Sara

28 Apr 2012 21:03

Hej! Fin blogg! Följ gärna min blogg! <3

Svar: tack klart jag kan följa din blogg:) <3
Kristin Rövik

Kommentera

Publiceras ej