Lyckan är som en parfym.Man kan inte hälla på andra utan ett par droppar faller på en själv.

0kommentarer

hej hej !!

i går natt så sov wilma här. och i natt sov amanda här.

dålig början jag vet men men .....

vi hadew iallafall super mysigt båda kvällarna.


den stra nyheten i dag är att min kod till mitt bankkort har kommit men mitt kort kom i torsdags.

så i dag ska jag och amanda åka och köpa lite glass hade vi tänkt.

har knäppt vatten bilder som ni kan få se sen för dom är påp mobilen och jag har inte laggt in dom på datorn än..


just nu sitter jag och vänta på amanda för att mamma sjusa hem henne till hon och sen skulle hon hämmta sin cykel så ska vi dra sen när hon har kommt tillbaka.




har inge mer att skriva om just nu men ha det så bra ! :))




 Amanda <3

Kommentera

Publiceras ej