shopping <3

0kommentarer

hej hej !!


i dag har dert varit en vanlig skol dag så har inget mer att säga om skolan förutom i morse när vi cyklade till skolan så såg vi en död bäver vi cyklade förbi på faluvägen.... fyfan vad det luktade ...
alla stannade och tittade men jag blev nästan ledsen för jag tyckte synd om han. och alla inälver och hjärtat såg man tydligen.

det började med att vi cyklade och jossan sa:

- Vad ligger där? ¨hon cyklade lite snabbare än oss för att komma först..

då sa jag :

- Det är en människa..

jag skojjade bara ....


sen var det fullt med blog och några ben som stack upp... och då blev jag rädd...

jossan sa

- det är en bäver....:O


fy fan!!!


när vi cyklade hem så hade någon tagit bort den. det tyckte jag var bra för jag tycker inte om att se döda djus eller djur som lider eller något eftersom jag gillar djur så mycket <3


Det var morgon historian...



sen efter skolan följde Alma med mig hem.
och sen åkte jag Alma,Amanda och Cornelia till valbo med buss....


vi hade jätte mysigt och roligt :))

jag köpte: ett linne som är brönt och vitt randigt på kappahl, och ett par nion gröna solbrillor, och nå påsar på glitter för 50 kronor. och var värd för 400 kronor i påsen så man fick inte veta vad det var i föns man hade köpt det.

ni ska få se bilder sen om ni vill :))

i mon blir det kanske att vara med min tjejor :))



ska ladda upp lite bilder nu hörs :D


hare gött :))



 saknar </3


skulle vilja börja igen asså :))

Kommentera

Publiceras ej