rätt så bra torsdag iallafall :))

0kommentarer

hej hej !!


i dag har det nog varit bästa skoldagen på länge.

börjar med matte och då gjorde vi en matte deagnos ( stavning?) sen blev det biologi som nu är sexkunskap i bara en halv timme och det är bra för jag hatar det.....

sen bild och då var det en uppgift man skulle göra och sen var det bara att chilla.....

sen var det hemkunskap och då bakade vi kladdkakemuffins och sen efter det var det
svenska och då tittade vi på jag saknar dig och vi fick ha med oss godis så då var det chill igen.
sen slutade vi vid halv 2 drygt.

jätte rolig skol dag om jag ska vara ärlig..


efter skolan var jag med Jonna och vi åkte till eken för astt kolla om vi får praoa där och det fick vi. sen åkte vi hem till jonna och mysade framför tv. sen gick vi ut och lirade lite boll sen gick vi in och fika lite och prata.

sen åkte jag hem och chilla lite.
fick bland annat hem mitt fotbolss kort vi har knäppt på laget och enskilt det får ni se i mon eller lite senare.

har inget mer att skriva just nu .ha det bra så hörs vi :))


hare gött :*







:*

Kommentera

Publiceras ej