Dagen!

0kommentarer

hello!!
 
 
i dag har jag paddlat kanot och spelat fotbollsmatch.
Imon kommer bilder tror jag. har knäppt 101 bilder i dag. och när jag ska göra collage så funkar det inte.....
måste ha collage nu för tiden för att annars tar det jätte lång tid tar typ annars i bild 5 minuter och om det blir ett antal bilder pallar jag inte.....
Kanske inte lika kul att titta på bilderna men men.....
 
Börja iallafall kolla på ett objektiv jag ska önska mig till julen. Redan? Ja faktiskt...
Jag vill ha ett som man kan zoma nära.
Håller på för fullt.
 
äntligen så har jag fått träffa världens bästa Alma fast det var på fotbollen. Vi ska försöka att va nästa vecka för nu har hon en kompis från oskarshamn hemma hos henne. Har saknat henne otroligt mycket<3
 
Just nu så håller jag på att göra en video med alla norge bilder första gången jag gör en så det är bara ett försök.
 
Imon bitti eller på förmidagen så kommer det en upptatering.
 
Ska gå upp och kika film nu :) playa del sol :)
 
Ha det bra så ses vi i mon :)
 
min fina kusin Ine<3
 
och lilla jag :)
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej