Dålig TV

0kommentarer

hej hej !!
 
Idag vaknade jag kvart över tio.när jag gick ner så tog jag telefonen och ringde Linnèa. Dom skulle ha ftträmmande nu. men efter det ska vi va. hon skulle ringa då iallafall. :)
 
Idag är det molnigt. Tråkigt :(
 
Idag eller i kväll ska jag baka igen eftersom det är match i mon och vi har cafeterian. Då ska jag baka lite glutenfritt och vanligt. Vi har glutenalergiker i vårat lag. Ska baka muffins och lite sockerkaka tror jag.
 
Jag vet inte vad jag ska skriva.
Men jag kommer kanske tillbaka under dagen. Tror jag kommer i kväll att upptatera.
 
Nu börjar det blåa himmelen komma. hoppas att den stannar hela dagen + med sol. :)
 
Aja vi syns under dagen eller om någon timme.
Det är inge bra på tv så jag vet inte vad jag ska göra. Så kanske blir en film. Nu eller något. Måste bara välja.
 
Men vi syns under dagen. Ha Det Bra.
 

Kommentera

Publiceras ej