Första skoldagen avklarad

0kommentarer

hej hej!
Nu är första skoldagen avklarad.
Det känns super fast i mon så kommer vi gå efter schemat men på tisdagar som det är i mon så fick vi 45 minuter sovmorgon :) chill :))
 
iallafall efter skolan så var jag med jossan och Ofelia vi haed skoj. Men jag har lite ont i huvudet vet inte varför tror för att jag har druckit lite i dag inte bra inte bra :/ :)
 
Men i dag så hade jag mina nya jeans eller dom nyaste och sen så hade jag en t-shirt och en peak tröja över.
 
 
Iallafall så kanske ja ska ut och fota riktigt men jag vet inte på vad men det får vi se ;)
annars så får det bli i mon :)
 
tänkte duscha nu i kväll också. så jag inte luktar illa i mon ;)
 
aja vet inte vad jag ska skriva. men om de blir fotografering i dag så kommer jag lägga över alla bilder då för jag har inte lagt över dom andra än :/ men jag gör det när det blir fotografering igen.
 
Nu ska jag kika på halv åtta hos mig och sen ska jag titta på robinsson och äta pannkaker som pappa håller på med nu :)
 
Ha det bra så syns vi :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej