Fortsättning följer...

0kommentarer

hej hej!!
 
i dag har jag harft fullt upp....
 
Iallafall vaknade jag vid tio och sen gick jag ner och frukosten stog på bordet.
Sen så kikade jag på tv och sen åkte jag vidare till kanotträning.
Och på vägen hem så var vi in en sväng på Lidl.
Sen åkte vi hem och mamma började med maten och jag tittade på en film.
En gång i phuket. Blev det.
Sen efter maten så åkte jag mamma och pappa till golfbanan för att slå lite.
 
också kom Erik och Isak förbi och titta lite.
Och provade slå :)
Jag knäppte en del kort också mamma.
Men dom ska jag lägga över på datorn först.
Kom typ nyss hem eller för en halvtimme kanske.
 
Nu snart ska vi ta en kvällsfika sen blir det vell att bara mysa <3
 
Justia jag har tittat lite på tradera också. Ska köpa nagellackmed glitter. Ska göra en sak ;)
 
Men man måste vara inloggad och allt och då fungerade det inte så mamma har chattat med en expert och så. så ska mamma få ett mail. Men det kan komma inom 48 tim. Och mamma har inte fått det en så vi får se i mon.
 
Ska ladda över bilderna nu så ni får hålla utkik i kväll när bilderna kommer.
Ha det så bra så syns vi.
 
början på Kalaset.
Fortsättning följer......
 

Kommentera

Publiceras ej