Fryser!!

0kommentarer

hej hej !!
 
 
Nu snart ska jag nog ta kväller.. Jag är jätte trött håller på att somna i soffan känns det som. men stannar uppe till tio iallafall.
 
Idag som jag skrev i förra inlägget har jag varit i skolan och sen när jag kom hem så åt jag nudlar.
Sen vid halv 6 så var jag vid kanothuset i spöregn men vi väntade med att börja träna tills det gav sig lite iallafall.
Vi paddlade runt tova och det är 6-7 km.
också körde jag lite starter med mig själv.
Sen när vi hade paddlat klart så var man dygn sur efter man har paddlat i spöregn..
och då såg jag f*n jag glömde handduken!
Men jag fick låna en av moa för hon hade två.
 
och när jag kom hem så duschade jag direckt en varm och lång dusch. Sen tog jag på mig min ziperall och satt mig i soffan. och jag sitter fortfarande kvar. Och sen har jag gjort lite spanska läxa också så nu är nog alla läxor färdiga.
No, spanska, so, aa och lite till...
 
Men nu ska jag kila. Måste på toan och göra nummer 1. Ha det bra så syns vi. :)
 

Kommentera

Publiceras ej