Go unge!

0kommentarer

Haloj!
 
Hur mår ni?
Jag mår iallafall toppen i dag.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. ska vell hitta på något förmodligen.
Men i mon om det inte blir för tokigt väder ska jag åka till mormor. vid två tiden tror jag.
Jag ska få mata fiskodligen och få mat hos mormor + så fick jag ta med mig en kompis om jag ville.
Om du vill så kan då skriva en kommentar eller så kan du skicka sms till mig. Eller så kan du skriva i kommentaren ditt nummer så kan vi höras. :)
Vi kommer inte bara mata fiskarna. Bada och Göra annat roligt. Dom bor Vid vattnet så man får bada när man vill.
Dom bor 2 mil ungerfär i från hofors.
 
Just nu sitter jag vid datorn framför tv. Men jag har inte satt på tv som jag kanske borde göra ;)
 
Vädret är i dag lite solit och målnigt....
Vill ha värme!!!!!!
 
Ska fixa bilderna i från i går. Men collage ville inte i går så därför fick ni vänta tills i dag. om det vill i dag. Men annars löser jag det på något annat sätt.
 
Ska kika in dom andra bloggarna så får vi höras mera under dagen.
Har underbara kusin på min rygg. Han fick prova polle :)
 
 

Kommentera

Publiceras ej