HEMMA!!!!

0kommentarer

hej hej !!
 
nu är jag hemma igen  och nu åkte min gammla cykel iväg. Den blev precis såld.
Och jag fick 600 för den.
 
iallafall så så var jag borta nu i helgen som ni kanske vet. i
 
Lördags så paddlade jag två st 75meterslopp. Det gick bra. Sen gick jag mamma och pappa på stan och jag fick med mig en tröja hem från new yorker. Sen hade vi lång bord med emma och bror m.familj. Och sen vid halv 11 tiden eller det var jätte mörkt iallafall så tittade jag och pappa på flygplan.
sen gick vi och la oss.
 
på söndagen så  eller i dag så paddlade jag  6 km och det gick jätte bra. kom i mål!!
Sen så gick vi och åt lunch och kollade på lite andra lopp.
Sen blev det  prisutdeling och sen åkte vi hem. Vi kom hem vid halv 5 ungefär.
Sen när jag var i bilen kom jag på att skolan börjar i mon. Lite pirrigt.
Så man måste lägga sig i tid så man kommer upp vid sju i mon.
 
Saknar alla kompisar så mycket. Längtar igenkligen lite nu till skolan.
Men just nu kollar jag på kalleanka. så roligt. :)
 
Men bilder kommer antingen i dag eller i mon.
måste fixa en grej nu. Ha det bra:)
 
 

Kommentera

Publiceras ej