Kalmar

0kommentarer

hej hej !!
 
nu har vi gått ner till receptionen så vi fick koden till internett så jag kan blogga :))
 
Iallafall tog det 7 timmar att åka i går. Med en toa paus på ok och senen kiss paus efter vägen och sen en glass paus och sen åt vi mat på sibylla i oskarshamn och sen åkte vi till pärs lägenhet. den hade lite fula märken på väggen men det var vitt överrallt så jag tror det blir bra. Ni kan få se bilder sen men jag vet inte om jag råkade glömma stickan hemma eller aa så jag kan överföra bilderna. Jag får leta lite :)
Annars så får ni se när jag kommer hem kankse bölir på måndag om det blir att vi kommer hem sent på söndagen.
Snart ska vi åka ner till pär och lisa i lägenheten. för att packa ur allt och fixa.
Vi åt för en timme sen hotell frukost den var super god. Vi bor på 2 våningen och den är högst upp.
 
Men nu ska jag fixa lite saker sen så ska jag åka ner till garaget med mamma och pappa. vi har bilen i ett garage. Så ska vi åka. Bloggar nog mer efter dagen annars så kommer det bli i kväll :))
 
Här kommer lite norge bilder.
 
Det var mitt hår så såg det ut på kalaset :)

Kommentera

Publiceras ej