Kort inlägg!!

2kommentarer

Hej Hej !!
 
I dag har jag inte gjort så mycket mer än att träna fotboll.
 
Och nu börjar jag bli trött. Vet inte riktigt varför.... Ska kika på lite film igen!
 
Idag så blev min kanot färdiglagad och pappa har nu polerat och vaxat den. Kommer se bättre ut än innan iallafall.
 
Asså jag har inte så mycket. Men jag kommer nog i morgon bitti . Eller på förmiddagen. :))
 
Sover bara till halv tio nu för tiden nu när kusinerna har vaknat vid halv 9 på månarna men en timme längre får jag sova :)
 
Men man ska inte klaga eftersom man kan njuta mer på morgonen framför tv och Datorn :))
 
Blev inte så långt inlägg men vi ses i mon så klart. :)
 
 
Ha det bra :)
 
 

2 kommentarer

Julia <3

07 Aug 2012 11:23

sööt blogg kolla min Alva & Jossans teamblogg å! ;)

Julia <3

07 Aug 2012 11:23

sööt blogg kolla min Alva & Jossans teamblogg å! ;)

Svar: tack så mycket :) Jag följer eran blogg :) Kram <3
Kristin Rövik

Kommentera

Publiceras ej