LITE BILDER FRÅN NORGE OCH MATCH !

0kommentarer

hej hej!!
 
 
Idag som sagt har vi spelat fotbollsmatch. Vi förlorade med 3-1. dom ligger nu trea i serien och vi mötte hagaström.
 
Iallafall så var jag så trött så jag somnade en liten stund när jag hade ätit och så. Sen så snart ska jag på kanotträning en sveng... Känns som om att jag inte orkar det......
ååå...............
 
i dag ska jag börja lägga ut alla bilder i från norge. Det går inte att göra collage så det blir några då och då. Ska försöka lägga ut alla bilder varje dag. Några åt gången. :)
Kommer med några redan nu faktiskt. Men vi syns sen efter träningen Tror jag iallafall i kväll :)
 
Jag hittede farmors blommrabbat direkt.
 
Det var bara lite blommor menb jag hinner inte mer nu :/ ni får ha det så bra så syns vi.
 

Kommentera

Publiceras ej