Tältning! och kanottävling!

0kommentarer

hej hej !!!
 
Igår så var jag med Alma och Bada i edsken. Då sen kom Jossan och Bella så vi var med dom där.
Vi skolade lite och badade massor.
Sen när jag kom hem så klippte jag gräsmattan.
Sen så åkte jag till kanotträning.
Sen när jag kom hem så packade jag förfullt. Och åkte till Morfar för att tälta med kusinerna mina<3
Jag och Line sov i mitt tält och Amanda och Bellis sov i Amandas tält och linn och isak i deras tält.
Och Elin sov inne. Morfar är borta på husbilsemester.
 
Och nu i dag så har vi packat i hop och tagit ett dopp som vi gjorde i går fast då blev det kvällsdopp och nu blev det förmiddagsdopp. Sen så åkte jag med Linn och Isak hem i bilen och då kom Erik och Liam med raggabilen så vi fick åka det hem.
och när vi kom till torsåker kom det en jätte stog geting in i bilen också skulle Erik handla beikon till Liam för han skulle ha det till Lunch och då tog vi ut getingen på än gång.
 
Sen när vi kom hem så packade vi ur bilen och sen så hade inte jag nån nyckel så pappa fick komma hem med nyckeln.
 
Sen i dag ska vi åka till Västerås. Vi ska på Kanot tävling nu i helgen men vi åker i dag.
Imon så ska jag paddla 75meterslopp och på söndag ska jag paddla 6km.
 
Men det kommer bli lite bilder både från nu när vi sov i tält och kanottävlingen.
Om det finns internätt så ska jag blogga.
Jag vet inte men det går inte att blogga i från min mobil så då blir kanske datorn med.
 
Men nu ska jag äta vidare. Har gjort ica Pizza. Så nu ska jag äta vidare.
Ha det bra så syns vi sen.

Kommentera

Publiceras ej